Interiér Reality a finance

Home staging a interiérový design – rozdíly

single-image

V home stagingu se jedná o prezentaci nemovitosti, která je určená k pronájmu nebo prodeji.

Většina lidí si plete pojem home staging a interiérový design. Rádi vám vysvětlíme tyto dva pojmy a zásadní rozdíly. U interiérového designu se jedná o návrh místností či celého domu pro vlastní bydlení. Interiérové designéry si zveme, pokud chceme změnit své bydlení. Jedním z důvodů, proč potřebujeme pomoct od interiérového designera může být například rekonstrukce.

Home staging se naopak zabývá prezentací bytů nebo domů pro účely prodeje. V praxi to znamená, že majitel nemovitosti, který se rozhodne prodat svůj majetek a vyžádá si pomoc realitní kanceláře, může zároveň požadovat služby formou home stagingu. Nemovitost díky profesionální prezentaci pak lépe vynikne a její úspěšnost na prodej se rapidně zvedá.

Dáte nám jistě za pravdu, že se podíváte raději na nemovitost, která je vybavená nábytkem a představíte si, jak by potenciální byt nebo dům mohl vypadat, pokud byste o něj projevili zájem.

Na home staging nejčastěji narazíte u realitních kanceláří, které tuhle formu prezentace využívají pro své klienty a jejich nemovitosti. U developerských firem, které již na začátku své byty nebo domy vybaví dostatečným vybavením, čímž zvýší její prodejnost. V poslední době se ale s touto metodou setkáte i u samotných soukromých majitelů nemovitostí. Home staging je možné využívat také v komerčních prostorách, hotelích, obchodech a restauracích. Lidem, kteří se zajímá o tuhle problematiku a úpravu nemovitostí se říká Home Stager.

Pokud si myslíte, že vám k profesionální prezentaci stačí umět pouze vybavit nemovitost, jste na omylu. K prodeji nemovitosti je potřeba se ji pořádně věnovat a vše si připravit do posledního detailu.

Mohlo by se Vám líbít